Mot containern

Hej!
Har fått ett oroväckande sms från Moa. Josefins nya snygga soffa gav utslag på mina ben för några dagar sedan. Och tydligen hade moa fått likadana utslag idag. Jag (ansvarig för trivseln i aspen) ser den enda utvägen att slänga josses soffa. Som tur är finns det en container precis vid parkeringen, så det är bara att bära dit den på måndag!

Sorry josse, du får välja mellan oss eller soffan hehe.. ;)

Igår kväll gjorde vi våfflor igen. Sen arrangerade jag en parfym-tävling för mina grannar. Josse gick vinnande ur den duellen haha.. Har också kollat på finalerna i teamsprint här på SM. Ååå nu är jag allt bra sugen på att tävla! //Kram majis

här ska skiten i!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ETT LÄTT VAL! SOFFAN UTAN TVEKAN!!

2012-01-27 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0