Mina riktiga idoler

Oj glömde visst nåt väldigt viktigt i inlägget igår.. Fick lite arga och ledsna kommentarer från några personer som kände sig bortglömda haha. Här kommer dom! /Maja

Moa - jag gillar dig för att du inte är som alla andra. För att du helt enkelt är lite konstig, och det gillar jag. Och sen är du fruktansvärt kul på ett knäppt sätt. Och så säger du dom där rätta sakerna ute på passen som gör att man fortsätter fast det går tungt. (till skillnad från mig) Du är envis och det beundrar jag. Och så behöver man inte GÖRA nåt kul för att va med dig, det liksom BLIR kul vad man än gör! Här kommer världens finaste bild på dig.


Stina - du är cool för att du är dig själv. För att du gör det du tror på och struntar i alla andra. För att du får mig på bra humör bara genom att sitta bredvid mig på den hopplösa kemin och skratta. (inte skratta åt kemi alltså hehe..) Och jag gillar dig för att jag kan vara mig själv till 100% och vara hur fjantig som helst. (även fast jag går över gränsen ibland kan jag medge haha - torra händer på miniräknaren..)  Och du har världens i särsklass bästa humor. Här kommer världens härligaste bild på dig.


ps. lady gaga och dom andra kan slänga sig i väggen! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu känns det äntlingen som allt är på rätt plats, jag förlåter att du glömde! Jag håller med Stina om förra inlägget, tänkte hela tiden när jag läste "Snart kommer jag! Snart kommer jag" Men icke! ;)

2012-01-05 @ 16:56:29
Postat av: Stina

Ja, jag kan inget annat än att hålla med på vad min ena vapendragare Moa nyss påpekat - Där satt du den Maja!



/ En stolt en

2012-01-05 @ 18:04:03
Postat av: maja

där fick ni så ni teg ;))

2012-01-06 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0