Love being you

Hejtjolahopp!
Nu har jag jag och pappa åkt till Torsby. Vi delade upp bilkörandet i två delar: pappa körde från Ulricehamn till ICA Toria, och jag körde från Toria till lägenheten. Jag sov som en gris i början. Det är så bra samarbete fungerar!

Sen har ju småkronorna tagit GUUULD!!! Jag kan i princip inget om ishockey, mer än att det är ganska tråkigt att se det på tv haha, men man kan ju inte vara annat än en stolt svensk! Och imponerad av dom. Grymt! :)

Jag och pappa har varit och åkt skidor i Mattila nu på eftermiddagen. Magiskt var dagens ord. Helt underbart att få på sig ett par skidor igen och ett par stavar i händerna. Vilken känsla!

Pappa tog med sig pannlampan men glömde batteriet i lägenheten, så tanken var god! Men det gick fint med månsken istället. =) Sen har jag glömt att berätta att pappa kom på i Orsa att det inte är nån mening att han fyller och tar med sig vätskebälte ut på passen, eftersom han ändå oftast glömmer det i bilen! Haha sådan far sådan dotter eller vad man nu brukar säga..

Och jag höll på att glömma! Min kära bror och hans fotbollslag vann Minuten cup idag på straffar. Och han blev turneringens lirare och allt. Vilken bror!! :D han är grym.

Hoppas ni där ute i världen har haft en toppendag!! Livet är fina grejer det. //Kram M


den här dagen rockade fett!


Kommentarer
Postat av: Moa

snällt mot din pappa att du tog den tunga körningen! :)

2012-01-06 @ 20:46:26
Postat av: sandra

Härligt att du kan träna igen! :D håller med moa där med bilkörningen! Sådan fadder sådant fadderbarn ;)

2012-01-07 @ 18:36:43
URL: http://ssandraolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0