It takes a fool to remain sane

Hej!
Det börjar bli rätt tråkigt i längden nu att va snorig. Men det är inget jag ska tråka ut er med att skriva om. (eller gjorde jag just det kanske?) Och nej ni ska inte heller få se nån bild på mig just nu, för det vill ni inte tro mig..

Så varför inte visa några bilder på några av mina idoler istället? Här kommer några personer som jag gillar. Coola personer enligt mig. /Majis

Lady Gaga - för att hon inte är som alla andra och vågar stå för det


Timon och Pumba - för att dom får mig att skratta på lördagsmorgonarna. Och för att dom är ärliga mot varann, senast jag såg kallade Timon Pumba för ett fläskberg haha.


Marit Björgen - behövs ingen förklaring. Hon är grym!


Jim Thuresson - han föreläste på skolan för ett tag sen. Hur härlig och inspirerande person som helst!!


Tarjei Bø - här behövs det inte heller nån förklaring hehe..

Kommentarer
Postat av: Moa

Vart tog mitt namn vägen???? jag är ju i alla fall ärlig, jag som är din enda vän ;)

2012-01-04 @ 20:38:16
Postat av: Stina

Jag väntade också tappert på en liten notis...

2012-01-05 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0