Internet

Änligen är internetet här i Torsby fungernade igen, och det firar jag med ett blogginlägg!

Jag skulle vilja förtydliga det här med att jag ser ut som en ekorre. Det är ju egentligen ett beteende som Maja har. Hon hoppar fram i dörröppningar och ser ut precis exakt som en ekorre, eller bäver, eller något annat djur! :)

Idag har jag åkt skidor här i kalla torsby och det var kallt, men jag körde med dubbla tröjor och dubbla jackor som jag nu för tiden brukar göra. Om någon frågar mig hur mycket man bör tar på sig rekomenderar jag att ta ungefär två underställ mindre än vad jag har, eftersom jag Alltid har extrem mycket kläder.

Snart ska jag besöka Maja eftersom hon verkade väldigt desperat efter mitt sällskap, vilket hon är väldigt ofta. Måste bara nämna skrattanfallet Sandra fick på middagen idag när jag tydligen svarade fel på en fråga, missförstånd är inte att leka med! haha det var väldigt kul i allafall och jag höll på att sätta mjölken i halsen för jag kan inte sluta skratta när sandra sitter mittemot mig och skrattar jättemycket!


//Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Moa hon har håltimme hela veckan hon :)) haha herregud vad vi skrattade! det gjorde min dag :D

2012-01-26 @ 06:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0