I love REA

Hej!
En av mina dåliga egenskaper är att jag faller för allt som har med rea att göra. (Ove sundberg wannabe) De senaste veckorna är inget undatag. Här kommer två exempel:

-REA på schampo och balsam på Konsum, 10 kronor styck. Jag hade absolut inget behov av såna saker, men av bara farten slängde jag ner 3 av varje. Gött nu har jag schampo för hela livet.

-Köp två pollypåsar - få ett par hörlurar på köpet. Haha jag slog till direkt.. Godis och musik - perfekt!!

Sen en sista sak. Zlatans barn Maximilian har namnsdag på onsdag. Det ska firas i Torsby såklart! =) Kram M

Här är jag och min galna pappa. Om killarna har samma storlek på nummerlapparna imorrn som vi har, så kommer dom inte få på dom haha.. (se bild)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt pappa:)

2012-01-27 @ 22:32:54
Postat av: isa

haha EXAKT vad vi sa när vi provade nummerlapparna... Tur man inte har jättebomber till bröst, hehe :P

2012-01-28 @ 13:48:03
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0