GÖTT MOS

Hej! =)
Idag gick det fort i spåret. Och ojoj va kul det var!! Kom 3a :D jag hade inga vidare bra minnen av åsarna från förra året, därför kändes det extra bra att sudda ut dom!  

Dagens kommentar var kul. En ledare/förälder skrek till den tävlande på upploppet:
"STRESSA INTEEEE!!!" 

Just nu är jag ganska trött. Dessutom har jag den tradionella sprinthostan haha.. Så jag orkar inte skriva¨så mkt men slänger upp två bilder istället! Och så avslutar jag med ett WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. haha nöjd och glad tjej. Det är roligt att äntligen få tävla och träffa alla igen!! Och tack pappa för superbra skidor. =) //kramis majis

prispallen!

happyface :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0