DET GÖR SUSEN

Ofta tänker vi massa snälla saker om varann, men de liksom fastnar i huvudet på något sätt. Varför egentligen?

Säg till din kompis hur fantastisk han/hon är!
Ge en komplimang till en person du tycker förtjänar den!
Ge en kram till någon du tycker om!
Eller sprid ett litet leende omkring dig. :)

Det uppskattas mer än vad du tror! Eller sitt och fån-le när du t.ex. åker buss, och räkna hur många leenden eller skratt du får tillbaka. Jag brukar göra det ibland och det är askul! Man måste få vara lite konstig ibland ju!! KRAM Majis

ps. och hallå jag höll på att tuppa av framför tour de ski!! Stod och hoppade upp och ner på golvet tills jag fick mjölksyra haha. Shiiieeeet va bra Marcus Hellner är! Jag är ditt enormt största fan för alltid marcus. Du var helt rååå. Du är bäst ingen protest. amen


Kommentarer
Postat av: Lois

hahha ! Jag skulle villja åka samma buss som dej , hahaha!

2012-01-08 @ 21:19:52
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0