Dåligt dåligt

Hej och sorry för dålig uppdatering!
Mitt internet funkar inte, det är tydligen fel på telia-nätet i torsby. Jaja jag är la van vid teknikproblem så det löser sg även den här gången hehe..

Igår hade jag och Moa våffelstuga hos mig. Våffeljärnet jag fick av mormor i julklapp användes, och WOW vilka våfflor!! Moa hade aldrig gjort så goda haha. Vi lär göra våfflor varje vecka nu känns det som!

Idag har vi skidat på Hovfjället. Fint och kul. Elin gjorde magplask i en uppförsbacke hahah. Förutom att hon fick lite ont så var det väldigt kul!

Och nu har jag och stina varit och handlat. Finns alldeles för många roliga saker på Toria ;) jag blir snart pank snyft.. (mamma och pappa oroa er inte för mycket, jag lever numera ett ekonomiskt liv sen jag blivit 18 år och jag tar vuxenrollen på största ansvar!!)

Tjoo på er! Hoppas ni lever gött. /Majis

Kommentarer
Postat av: isa

Presentkorten MÅSTE ju utnyttjas!! ;))

2012-01-19 @ 17:48:38
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: maja

hahah eller hur!! och det är precis vad jag gjort den senaste veckan ;) dom har kommit väl till användning, tack! :D

2012-01-20 @ 12:56:43
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0