SMILE - it confuses people

Hallo!
Idag har det tävlats i Småland. Gröna småland kanske man säger. Jag åkte 8 varv på en 1,8km slinga så man lärde sig verkligen banan totalt utantill! "Den kurvan är isig, där ligger det en sten som man måste akta sig för, där är det mjöligt o.s.v." 

En knapp timma kvar till start så fick jag reda på att det var intervallstart. Jag som gick och trodde att det var masstart fick lägga om min taktik lite haha.. Men det gick mycket bra så jag är glad! =) och lite rikare hehe..

Jag gillar att åka mindre tävlingar ibland! Det är massa folk som hejar, och massa glada barn som är så söta så jag dör. Dessutom känner jag igen mig själv.. Prisutdelningarna då jag valde alltid porslinshundar eller andra prydnadssaker istället för fina underställ, för jag tyckte det var mycket roligare att ha! (mamma köpte ju ändå underställ till mig!?) Och loppen då man bara åkte fort där det stod folk och hejade haha..

Men dagens roligaste var nog att jag hittade världens snyggaste (och nyaste?) skidor stående längs väggen. Atomic-skidor dessutom! Se och njut. /Majis


Varför tillverkas inte den här färgen längre??

Kommentarer
Postat av: Isa

haha sånna där skidor har min käre far! Väldigt passade färg kan man tycka.. :P

2012-01-21 @ 19:09:58
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0