Tour de JSM

Har en del att tillägga Majas inlägg om köttfärsåstävlingen!

När vi trötta stapplade hemåt så var jag tvungen att se till att mitt fadderbarn Sandra tog sig hem säkert och medans jag gjorde detta spurtade Maja och Josse ifrån mig så jag tvningades åka helt ensam genom den mörka skogen!
Som tur var hade Josse och Maja alldeles för mycket köttfärsås under tävlingsdräkten så jag hann ikapp dem i första uppförsbacken, puh. Tack för att ni stödjer min mörkerrädsla, nooooooot. 

Efter att ha köttfärssåsat hela kvällen har jag nu kvällsfikat och dagens största ilandsproblem inträffade! Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle göra mannagrynsgröt eller havregrynsgröt med kanel och banan, suck vilket problem. Havregrynsgröten gick tillslut segrande ur striden då den går att tillaga i mikron och jag slipper diska kastrull.

//moa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du är så himla rolig Moa :D

2012-02-08 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0