Team "Åk och njut"

Idag har jag genomfört min första tjejvasa och jag kom på att jag var ju tvungen att starta ett team som jag kan åka för, så som det brukar vara på vasaloppet. Mitt team namn är "åk och njut" vilket beskriver min inställning till tävling i allmänhet.

Jag gjorde en liten tabbe när jag skulle dricka och missade munnen så jag hällde massa sportdryck i håret och på armen. Gott! Annars gick det fint hela vägen in i mål, men nästa gång ska jag försöka hälla sportdrycken i munnen istället, det är lite lättare att tillgodogöra sig den då, även om håret säkert uppskattade lite "sportdrycksinpackning"!

//Moa

Kommentarer
Postat av: majis

haha synd att vätske-missen inte kom med på tv!! jag diggar dig :) och saknar dig redan. torsby sucks utan de andra 2 grannfejdarna, men som tur är träffar jag er snart igen :)

2012-02-25 @ 17:46:25
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0