Soliga dagar

Heeej!
Mycket har hänt sen jag bloggade sist. Vi har varit på läger i långberget med skidgym. Är astrött men väldigt kul har vi haft. =)  Och framför allt SOLIGT! Helt underbart. Försökt framkalla mina fräknar som jag föddes utan, dock utan resultat som vanligt..

Moa har upptäckt nya effekter på min webkamera, så nu tar vi om möjligft ännu fler fula bilder haha..

Sen har jag och jimmy skrivit färdigt våra fysik-labbrapporter. Efter mycket om och men. Den suger men den duger åt mig. =) och snart är det SPORTLOV. Då ska jag hem, skönt!

Sen har ju även den här tjejen tagit guld i måndags. GRYMT!! Och Moa kör tjejvasan på lördag så då håller vi alla tummar och tår som finns! :D /majis


Kommentarer
Postat av: Moa

Håll hårt!!

2012-02-23 @ 20:17:48
Postat av: stina

Fiiin bild <3 och fin text om mig lite så där då ;)

2012-02-24 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0