Mördarträningsverk!!

Tro det eller ej men det värker i heeeela kroppen! Jag som stolt brukar skryta för Maja att jag aaaaaldrig får någon tränignsverk. Hehe synden straffar sig själv.

Det började igår med att jag körde massa styrka som mördade mina ben, vilket dom i och för sig kan behöva eftersom dom inte alltid är så himla kompetenta. Idag fortsatte jag med att köra skate intervaller och träna 2ans växel och det kändes i benen kan jag lova!! Så mycket muskler jag har byggt på mina ben sen igår kommer det bli en utmaning att få på mig tävlingsdräkten på JSM nästa vecka!! Jag kan liksom se hur dom musklerna växer när jag kollar på benen.

Och just det ja, Josse påpekade när vi var i Långberget på läger att jag har världens stelaste rumpa vilket jag har jobbat på dom senaste dagarna då jag kört 4 stycken rumpstretchövningar varje dag! och trots det har jag mördarträningsverk..

//moa


Kommentarer
Postat av: majis

haha eller kan man säga skratta bäst som skratta sist.. ;) jsm kommer gå skitbra nu :D

2012-02-29 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0