Madrassåkning och dopingkontroll

Haha fin gästbloggning av fanny..

Idag har vi tävlat igen! Och det gick finemang!! Idag var det roligare att åka =) Kom till Torsby för en stund sen. Dagens "höjdare" var..

1. Att jag glömde hämta min nummerlapp innan start. Kom på det med 10 min kvar hehe.. TACK syster för att du sprang och hämtade den!

2. Att jag och Sandra blev haffade (japp jag kallar det så haha) för dopingkontroll för första gången i våra långa liv. Båda två var sämst haha..

3. Bilresan hem då jag förmodligen slog personligt rekord i kisspauser sen jag hällt i mig 2 och ett halvt vätskebälte plus 3 glas saft efter mål.

Det var nog topp 3 tror jag för idag. Nu ska jag se på glee. /Maja

här är en suddig och felvriden bild från igår när vi åkte madrass nerför vår trappa. Precis som förr i tiden. ASKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0