Friluftsdag

hejhopp!
Idag har vi haft friluftsdag. Vi längdisarna åkte till Mattila och åkte lååångpass. Tack vare fralla och nyponsoppa på halva vägen serverat av tränarna så överlevde vi. =) Strålande sol, 10 minusgrader och bra sällskap gjorde att det gick kanon. (=vi tog oss runt den långa banan) För att fördriva tiden tänkte jag på balklännning och löste ekvationer i huvudet haha.. tragiskt men sant.

Roligast från dagen var när vi bytte om och duschade i det minimala omklädningsrummet med en dusch. Jag hade precis duschat och tagit på mina favvo-jeans. Ren och TORR trodde jag.. tills jag kände en stor tsunamivåg komma från duschen där moa stod. Hon hade riktat duschen åt fel håll och där stod jag med blöta jeans haha.

Nu ska vi handla och sen ska vi pressa cheesecake igen hehe. Det går ingen nöd på oss!!! Hoppas ni också haft en bra dag! =) Kram Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0