fml

Hej vilken underbar dag.
Jag trodde vi hade sovmorgon men det hade vi tydligen inte. Fysiklektionen som har legat på fredagsmorgonar kl 8.15 sen vi bytte schema för 3 månader sen låg fortfarande där. (konstigt!?) Trött på att vara senil.

Sen så glömde jag ju min historiagrej som jag stolt tänkte visa upp. Men icke sa nicke för den glömde jag hemma. Och sen är historia det värsta jag vet. Absolut tråkigast i hela universum utan tvekan.

Det var all skit för idag! tack för att ni lyssnade och förstod mina stora problem<3<3<3. hehe.. Kram M


Kommentarer
Postat av: josse

Om det är till någon tröst så har jag också haft en fml-dag!!! Gick upp vid sex idag med ett försenat tåg som tillslut blev ersatt av buss. Just det, det har börjat klia lite i min hals så någon tripp till falun blir det inte.... FML!!!! Ha en trevlig helg ändå pusssssåkrammmm:)

2012-02-10 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0