Favorit i repris

HEJ!
Igår kom jag och pappa upp till Övik efter X antal timmar i bil. Som tur var blev vi inte särskilt försenade av snökaoset, till skillnad från vissa andra hehe.. (inga namn) Bilresan gick alltså bra, jag och pappa fördrev tiden med ordlekar. :)

Ungefär samtidigt som vi anlände så kom jag på att jag glömt mina skate-pjäxor hemma. Råkade ta klassiskt istället hmpf. Lätt hänt när man är senil!! Senast exakt samma sak hände så var jag i finland på juniorlandskamp. Men då glömde jag bara en pjäxa haha..

Men förhoppningsvis så är dom på väg upp nu i en bil. Det löser sig ALLTID! Nu sitter det kanske nån person där hemma och tänker "det gör det inte alls det", men det beror på hur man ser det. I slutändan blir det ju bra trots allt, vad det än handlar om. Kan inte komma på en enda sak i mitt drygt 18 år långa liv som faktiskt inte löst sig. =)  Det kan man tänka på när man oroar sig för nåt. BRA VA?

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du glömde nämna när du glömde HELA din väska hemma;-) Jag är lösningen, allt för dig !

2012-02-03 @ 20:14:04
URL: http://www.hannafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0