En gång i Phuket

Hej!
I väntan på beslutet om det blir någon tävling idag eller inte så bloggar jag lite. Igår hade jag en sån där SUPEReftermiddag. Jag inspirerades av Sandra och åkte och shoppade lite på stan i övik. En väldigt bra idé! =)

Jag och pappa började med att fika varsinn semla på ett café. Sen började shoppingen för min del. MEN det fanns ett problem hahah. Jag hade på mig väldigt, väldigt mycket kläder (det var ju trots allt minst 20 minus ute) och det blev liiiiite varmt i provrummen.

Hade dubbla underställ, överdagskläder, kängor o.s.v. I vissa affärer skrattade personalen typ åt mig. Förutom ett illrött ansikte, några värme- och panikanfall och lite andra små problem gick det alldeles utmärkt. Hittade ett par gröna byxor bland annat =) skoooj.

Sen träffade jag pappa som hux flux hade beställt två biobiljetter. Så kl 9 gick vi på bio. Den var AAAAAASBRA och jag rekommenderar den verkligen verkligen verkligen!! Gillar "sommaren med göran" och den här var minst lika kul haha. Här kommer trailern. :) /Majis


Kommentarer
Postat av: Isa

Åååh då litar vi på din rekommendation och ser den vi med!! :D

2012-02-04 @ 10:45:19
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååå den måste jag se på onsdag i Torsby, jag bara älskar sommaren med Göran så då borde den bli asbra också!

Haha ja håller med om att alla vinterväder gjorde det svettigt i affärerna :)

2012-02-04 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0