Nu är det bara att vänta

Hej där!
Nu har jag beställt en dator. Rädd för att alla kunniga ska håna mig fullständigt nu om jag visar vilken, men skit samma. Jag tycker den är fin, det är vad jag vill ha & jag tror jag kommer bli nöjd. Och det är ju det viktigaste. =)
 
Så nu svämmer ni antagligen över av frågor; hur mycket RAM-minne? Hur stor hårddisk? Megapixlar? Processor? Svar: ingen aning! Det är en Samsung och den är vit & silvrig. Jag ber till gudarna att den blir bra. Men jag är rätt så säker på att den slår min gamla kärring till dator oavsett. 
 
Kram Majis

Kommentarer
Postat av: ouiseLLojs

Hahah alla dom där siffrorna och bokstäverna som inte säger mej ett skvatt ! Huvudsaken är ju att den är SNYGG! Och Vitt å silver kan ju inte bli fel! Snyggt!!

2012-08-09 @ 21:14:17
URL: http://Louiseliv.blogg.se
Postat av: josse

Kalla du din gamla tappra älsde dator som ställt upp för dig i år för gammal kärring????!!

2012-08-09 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0