Min rosa ängel

Hej!
Ett hett ämne på den här bloggen var ju ett tag mitt spektakulära datorköp. Vad skulle hon köpa? Kommer hon  bli nöjd? Kommer detta påverka hennes bloggande? Ja, frågorna hos er var många, (höhö) och inte ens jag, självaste datorköparen, visste svaret.. Men jag glömde av att skriva hur det egentligen gick!
 
NU, ca 2 veckor senare sitter jag här med min nya dator i knät, och lyckan är total. Det blev lite ändringar gällande färgen när jag skrev sist. Jag har nämligen köpt en ROSA ängel. Den är perfekt. Så nu vet ni vem det är, om ni ser en tjej sitta och glo bakom en rosa dator hela dagarna. That's me! =)
 
Nu kom Moa gåendes i korridoren med sitt härliga hårsvall!! Det riktigt strålar om hennes nya 99kronors-tröja från HM! Vilken tjej alltså. /Er allas maja
den datorn i mitten är det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0