Living on the edge

Är fullt upp i packandet för imorgon bär det iväg upp till Torsby igen!
Jag börjar mitt 3e år med att göra 2 större förändringar i min lägenhet. Den första förändringen är att mitt kök ska få en matta och den andra förändringen är att min säng ska få en ny bäddmadrass.
Det känns både jobbigt, spännande och kul med dessa förändringar! Tankar som går på högvarv i mitt huvud just nu är: SKA mattan passa? Är det rätt färg? Kommer stolarna få plats på mattan? Hur kommer bäddmadrassen att kännas? Är den mjuk? Är den hård? Är den skön? Är den rätt storlek? Kommer lakanen få plats?
Det är många nya intryck att ta in och mycket spännande på gång. Jag hoppas bara på det bästa och att det inte kommer ta allt för lång tid för mig att vänja mig vid förändringarna, ibland måste man ju bara va lite "wild and crazy"!!
 
// Nervös tjej som ska börja 3an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0