Don't wake me up

Hej!
Nu har jag gjort och ätit ugnspannkaka. Letandet efter den perfekta datorn fortsätter, och min velighet visar sig åter igen från sin bästa sida suck.. Varför köpa en dator när man kan sitta och dregla över dom via internet!?

Annars sitter jag och kollar på OS all min lediga tid. Friidrott och gymnastik är mina favoriter, det finns alltid nåt att se på! Men det bästa med OS är ju att nästan alla killar är så dödens snygga! Här kommer några som jag hejar/hejat på. /Majis

Epke Zonderland.

Yohan Blake.

Allyson Felix.

Björn Otto.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också ätit ugnspannkaka idag! är det ett tecken???????????????????????

2012-08-08 @ 15:44:45
Postat av: maja

SHIT DET ÄR ETT TECKEN!

2012-08-09 @ 17:54:54
Postat av: maja

..att vi hör ihop =)

2012-08-09 @ 17:55:22
Postat av: Mosis

Hehe ja det är det :):):)

2012-08-09 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0