Uppladdning

Idag har jag paddlat med Julia Seger och slutsatsen efter passet var att man orkar mer än man tror!
Nu har jag startat min uppladdning inför morgonsdagens stora händelse, min första körlektion. Det gäller att jag toppar formen till 8.55 imorgon bitti, det är då det gäller! Min största oro är att jag kommer glömma vilken pedal som är vilken så för att undvika det förbereder jag mig nu så bra som möjligt. Upplägget ser ut så att jag göra pizza till middag och innan det ska jag ut och springa en runda. Sen är det tidig kväll som gäller då jag planerar att ställa klockan tidigt för att gå upp och äta frukost. Efter det vilar jag lite och tar något uppladningsmål innan jag cyklar till körskolan. Sen tar jag självklart med en gainomax att ta direkt efteråt.




Wish me luck// Mos

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ska hålla mina tummar och tår för dig MOA! :D

2012-04-25 @ 18:48:59
URL: http://ssandraolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0