Tisdag

Hej!
Idag blev andra kvällen med chokladmuffins. Yammi! Moa pluggar och jag gör annat. (=ingenting haha) Idag var stinas kusin Madde med och praoa. "Praktikanten", som Stina kallade henne, och jag tränade tillsammans och jag tog mitt ansvar på största allvar. Dock tappade jag bort henne efter duschandet, men efter några minuters panik visade sig att hon hade gått hem till Stina. Phu!

Sen har jag även införskaffat mig en whiteboard-tavla idag! Den ska sättas upp nånstans i lägenheten så jag kan skriva ner alla komihåg som jag så ofta glömmer annars. Suveränt. =) Hoppas ni har det bra! Kram majis

Dum, dummare, dummast.

Kommentarer
Postat av: stina

Våga visa hud!

2012-04-17 @ 19:16:54
Postat av: stina

.... heheheheh

2012-04-17 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0