Tiden går så sakta när man väntar på något

Hej torsdag!
Vi i klassen briljerade lite på engelskan idag. Det var skojigt. Jag brukar ALDRIG tycka det är kul att diskutera saker men idag var det faktiskt asroligt! Starka åsikter som skulle fram om miljön höhö.. och det är så kul när man börjar höja rösten för att andra ska hålla med haha!

Var ute och sprang orientering i skogen med skidskyttarna nu på eftermiddagen. Det var roligt! =) jag älskar orientering!! Det är kul och geggigt. Och vi fördrev tiden med att köra leken "idag är en bra dag för att..". Det spårade ur lite ibland.

Det var den skoldagen det! Nu har jag kollat glee och målat naglarna. Sånt gör mig glad! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Isa

GLAD bild! Kramisar

2012-04-19 @ 19:11:01
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0