Söndagssaker

Hej! =)
Dagen på Långberget var kul! Vädret växlade minst sagt. Molnigt, strålande sol, snöstorm med orkan (typ) och strålande sol igen. Det såg lite kämpigt ut för de som åkte 5-milen ett tag.. Jag gjorde mitt bästa som hejarklack och stod & skrek "ÅK OCH NJUT, SNART ÄR DET SLUT", men jag vet inte om det hjälpte så värst..

Och just det! Jag tror inte jag har nämnt det på bloggen, men på torsdag kl 8.00 åker jag, mamma, Hanna och Stina till Teneriffa :D HÄRLIGT!! Mycket tankar inför resan har det varit från olika håll. De stora frågorna som tagits upp är bland annat:

-Hur blir vädret?
-Finns det hajar?
-Satsar du på tom eller full resväska? (dvs hur mycket ska du köpa där?)
-Var ligger Teneriffa? Nära Kenya va?

Som ni hör finns det mycket att diskutera. Det är lite resfeber på alla håll och kanter. =) Jag längtar!! puss och kram /maja

en bild från Gran canaria för 2 år sen.


Kommentarer
Postat av: Lojs

Ååååååååå! Va kul!! Njuuuut åt mej också!:p

2012-04-01 @ 20:38:41
Postat av: Emilie

Hahahahahahahahaha, är inte det ifrån kajans film, såg inte vi den hos dig, åk och njut snart är det slut, när han ska åka Vasaloppet! :)

2012-04-01 @ 21:14:22
Postat av: stina

så hanna skvallrade om det där med hajarna. Då vet jag var jag har henne ;);)

2012-04-01 @ 21:53:10
Postat av: Malin

HAHAHAHA! haj frågorna är det stina varning på :D

2012-04-01 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0