Rastat min cykel

Heej bloggen!!
Här sitter jag vid köksbordet och äter för fullt. Idag tog jag min cykel ut på lite äventyr i Värmlands djupa skogar. Det var kul! På slutet fick för mig att jag skulle upp för världens längsta backe för att få lite fin utsikt. Sagt och gjort. Sen satt jag satt där uppe och njöt lite innan jag cyklade hem igen. Till och med solsken och regnbåge. Nu värker benen som satan.

Imorgon åker hela klassen till Stockholm i 3 dagar. Awesome. Nu måste jag bara packa också. Den här dagen har varit perfekt. Kram Maja



det syns inte hur fint det var. man måste liksom dit själv.

Kommentarer
Postat av: Louiae

Har hört att de finns vargar i dom värmländska skogarna! Du får passa dej!!

2012-04-25 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0