Mamma saknar Maja

När jag är borta på läger i 3 veckor är det inte direkt någon som håller på att sakna ihjäl sig här hemma men så fort Maja åker bort en liten vecka till Teneriffa blir det ett himlans liv! Hela tiden får jag höra på tjatet. Kommer inte Maja hem snart? Har du pratat med Maja? Vet du hur Maja har det? Hur går det för Maja? Har Maja smörjt in sig ordentligt med solskydd?? Har det hänt något nytt på bloggen? Har Maja skrivit något? Har Josefin emigrerat eller, det var så länge jag hörde något från henne?
Det är så här livet blir när Maja inte är hemma och kan hålla ställningarna på bloggen. Så tack Maja för att du äntligen är tillbaka till verkligheten!
Det är alltså egentligen ganska så enkelt att göra sig populär hos mamma, det är bara att uppdatera flitigt på bloggen så hon kan stilla sina bloggnerver. Men det är inte bara längtan från Maja som är påtaglig här hemma utan även oron för vart Josse håller hus är stor. Väntan på Josses nästa inlägg är näst intill olidlig! Du är saknad!

//Moa


Kommentarer
Postat av: maja

haha du är den sötaste av dom sötaste! och nu gjorde du att min dåliga morgon (som berodde på att stina och hanna åkte iväg uppåt i landet och "lämnade" mig här hemma) blev bra igen :) du är bra.

2012-04-13 @ 10:18:33
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0