JOSEFIN

Jag har inte emigrerat mer än ifrån Värmland för lovet har jag spenderat mestadels i den "hädelserika" staden Kopparberg. Men jag har även hunnit med att vara i Branäs och haft en dagstur till vårat fina grannland Norge och åkte slalom i Trysil och det var hur kul som helst:)

Här kommer bilder från mitt lov som jag gjort allt utom det jag borde ha gjort: PLUGGAT... Men borde är inget bra ord det framkallar mest ångest...


Det är svårt att förklara hur sjukt höga vindsnurrorna är men jag står längst fram vid snurran men jag syns knappt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Har du krympt? du är så liten!

2012-04-15 @ 17:40:11
Postat av: maja

vilka fina bilder :):)

2012-04-15 @ 17:42:23
Postat av: Lotta

Äntligen Josse! Vet du förresten att jag bodde i Kopparberg tills jag var 7 år?

2012-04-15 @ 19:43:33
Postat av: josse

Moa har faktiskt nämnt det någon gång :)

2012-04-15 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0