Hem

Nu är jag hemhemma igen och det är skönt men ganska så kallt! Jag skulle nog inte ha klagat på vädret i Portugal endå... Eftersom Maja, grannfejdens stjärnblogare, lyser med sin frånvaro tänkte jag att jag får ta tag i saken och bidra med lite läsning!
Det bästa med att komma hem är helt klart maten. Efter att ha ätit samma mat i 3 veckor till både lunch och middag så är jag långt ifrån kräsen med vad jag får här hemma. Allt smakara godare än vanligt.
Det andra bästa är att få sova i en mjuk säng med ett riktigt täcke och det tredje bästa är att slippa gå uppför den jobbiga uppförsbacken från kanoterna varje dag.
Nu ska det bli skönt med lite lov, även om jag har varit borta från skolan 3 veckor, hehe.

//MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0