Hard work work

Hej!
Idag har vi lagat mat. Det blev gott och gick smärtfritt förutom när moa skulle sätta in gratängen i ugnen och josefin hade stora invändningar på hur moa gjorde det. Efter lite arga ord mellan de före detta sambosarna slutade det hela med att utredaren maja falk löste situationen haha.. inte riktigt men typ!

Annars så är det bra. Vi spelar in film just nu som ska försöka komma ut på bloggen. :) Förresten har jag glömt berätta om när jag och moa häromdagen sprang efter små barn och skrämde dom här i aspen. Det var moas idé, men jag tror jag tog det på lite för stort allvar hahaha. SKrattade så jag höll på att falla ihop. Det hela slutade med att en av småkillarna halkade på gräset så jag skrattade ännu mer. OOPS! //grannfejden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0