Happyface

Hejhopp och godmiddag!!
Nu sitter jag i min lägenhet och har ätit för någon timma sen. Det senaste dygnet har jag spenderat med bästa julia. :) vi har haft superduperkul! Hon sov över här och vi gjorde fajitas och kladdkaka och hade lördagsmys. Båda blev så hungriga att humöret blev lite sisådär precis innan maten, och hela slutade med att båda hade ont i magen för vi åt så mycket hehe! Men det var det värt! =) hon är bra hon!

Nu ska jag plugga lite tänkte jag. Just det där att ta tag i läxor är inte alltid det lättaste. Det finns verkligen TUSEN saker som är roligare än det. Just nu har jag jättelust att bara slappa och se på film, men det går ju inte riktigt ihop med att plugga haha.. Riktigt bra filmer eller böcker är som ett lyckopiller för mig! Och jag är en sån där person som gärna ser om en film eller läser om en bok några tusen gånger bara för den är så bra. En bra bok blir liksom inte sämre för att man läser den fler gånger enligt mig. =)
 
På tisdag åker vi på läger med skid till Sälen. Förra året var sälen-lägret det roligaste lägret så jag läängtar!! Nu ska jag plugga kemi! Jag mår bra och jag hoppas ni gör det också! Kram Maja

jag och julia i våras.

Kommentarer
Postat av: Julia

detta måste vi göra om!! :D du är bäst maja! <3

2011-09-28 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0