Just idag är jag lite förvirrad

Hejhopp!
I förmiddags snurrade vi runt en massa varv i tunneln. Den var lika grå och betongig som vanligt men det var kul för jag åkte med josse. :) Har haft matte och fysik i skolan. Fick några skrattanfall så det gick bra. Förstår inte riktigt hur Stina står ut med mig ibland på lektionerna haha.. Men hon har väl inget val! Funderar på att se filmen Dear John nu, men vissa säger att den är för sorglig. Kanske är lika bra att den är det! Såna filmer är ju också en upplevelse. När jag och Moa såg på "Hur många lingon finns det i Sverige" påstod hon att jag grät floder. MEN detta stämmer inte, och jag tyckte jag dolde tårarna väl med min tröja hehe..

Hur som så är mitt humör sådär just nu. Men det blir väl bättre snart som alltid. =) Här kommer två gamla fina bilder på mig & världens bästa syskon. Snygga va? Särskilt den sista tycker jag personligen är oerhört charmig! KRAM M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0