Tossebergsintervallerx2.8 gånger

Hallå där!

Hela veckan har jag vaknat upp och min första tanke har varit, är det vilodag idag? Idag när jag vaknade glömdes den tanken bort ganska snabbt när jag insåg att det var dags för Tossebergsintervaller skate.
Detta var årets första skate rullskidpass och mitt mål var att ta mig upp minst 2 gånger med en tid mellan 9-20 minuter. Jag lyckades med detta och det slutade med att jag körde ca 2,8 gånger.

Efter skola och pizza på skolan fick jag och biologen Julia skjuts av taxi Seger till Vassjön där det var spegelblankt på vattnet och det slutade som ett väldigt givande paddelpass. Vi upptäckte en ny djur art nämligen Vitbävern. Vitbävern utseende liknar på nära håll väldigt mycket en boj men på långt hål syns det helt klart och tydligt att det är en Vitbäver.

En annan viktig sak som jag tänkte ta upp här i bloggen är konsten att hänga upp kläder på den minimala torkplatsen i torkrmmet.


Så här går det till, alla kläder hänger snyggt och prydligt för bästa torkförmåga.


Här syns tydligt hur tvåan, jag, på ett exemplariskt sätt visar hänsyn till ettan genom att lämna god marginal till ettans två krokar längst till höger.


Maja, trea, kan hon med.

Imorgon är det inget mindre än både sovmorgon och vilodag!
Godnatt// Mos

Kommentarer
Postat av: maja

hahahahaha vitbäver alltså!? mycket sällsynt förstår jag....

2011-09-09 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0