Therese!

Jag har sedan tidigare berättat lite om mina "kompisar" Maja, Josefin, Stina och Elin. Nu tänkte jag att jag skulle tillägna detta inlägg till min kanonkompis Therese som även är en av våra kära bloggläsare!

Jag och Therese går i samma klass och träffas nästan varje dag, vare sig vi vill det eller inte... Vi får helt enkelt stå ut med varandra på gott och ont!
Efter första året på gymnasiet har vi råkat ut för ett antal ostoppbara skrattanfall under lektionstid, detta är inte alltid lika uppskattat hos lärarna som hos oss.
Therese är inte bara min kompis hon är också min almanacka. Varje dag är det alltid någon lektion, läxa eller träning som jag glömt och kan fråga henne om.
Varje gång jag kör fast på ett mattetal är det Therese jag vänder mig till för hjälp. Om inte Therese kan hjälpa så kanske Maja kan hjälpa till att hjälpa och då får Maja hjälpa mig och sen jag hjälpa Therese med hjälpen som Maja hjälpt mig med. Ja, vi hjälps åt helt enkelt.

Bara idag har jag varit med om 2 väldigt roliga saker med Therese. Det första var under engelska lektionen när läraren frågade om Moa var här och jag inte var riktigt med och Therese drar kommentaren "Fysiskt i alla fall". Haha det var kul.
Sen när vi skulle gå till maten är det väldigt tung trafik i korridoren och jag var väldigt hungrig. När vi hamnade bakom en stor hög med långsamma människor så tog jag initiativet och gjorde en omkörning i full fart. Therese hängde på och vi han precis spurta om innan matsalen och kunde sedan nöjda se hur en lång kö bildades bakom oss!

Det är tur att vi har nästan 3 superbra år kvar i Torsby att göra massa roliga saker på!

Här är några favorit ögonblick:

Therese och jag på studiebesök på Billerud (Y)!


Therese huvud mina ben.


Therese ben mitt huvud.

Imorgon är det inte vilken dag som hellst, det är morgonstyrka dag, så sov gott!

//Mos

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars Therese, Moa köp en almanacka!

2011-09-13 @ 18:08:27
Postat av: Therese

JAG BLIR SÅ GLAD!!!!!!!! :D wihooooo gjorde min dag!!!! Du är bra Moa, riktigt bra!!!! :D

2011-09-13 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0