Taggad

Godmorgon!
Om exakt 40 min börjar min första körlektion. Inte sjunga-kör-lektion utan köra-bil-lektion som min kära pappa påpekade. Vet inte om det är positivt att vara överladdad, men det lär ju visa sig! Dagens klädkod bestämdes igår av mig, josse, moa, elin och stina och lyder EXTRAORDINÄR. Vad det innebär vet jag inte riktigt, men man får nog tolka det som man vill. Får väl se om det följs av oss alla haha..

Annars kan man kalla de närmaste dagarna för "paprikadagarna". Köpte nämligen på tok för många paprikor härom dagen så jag får proppa i mig av det. Men det är gott. =) Hoppas ni får en riktigt bra dag! :) KRAM M

på den abolsuta toppen av valberget!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker det var riktigt dåligt med de extraordinära kläderna hos vissa idag!!

2011-09-15 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0