Mot Almvägen 11

Hej nu sitter jag på tåget påväg hem. Igår fick jag hemlängtan så jag bestämde mig för att åka till u-hamn över helgen. Lite segt här på tåget just nu, men är framme om drygt 1,5 timmar så det går bra. Sitter & lyssnar på musik. Igår sprang vi vid gräsberget när vi tränade. Hur fint som helst! 2 timmar flög iväg när man sprang, bara för det var så skoj. :)

I Karlstad hade jag en timmes väntan på tåget så jag gick lite i affärer. Medans jag stod i ett provrum hörde jag en tant i provrunmmet bredvid som testade jeans. Hon stånkade, suckade och stönade samtidigt som hon flera gånger upprepade "dom sitter som KORVSKINN!" Efter X antal svordomar gick hon ut. Men jag är ganska säker på att hon inte köpte några byxor hahah.. Kram M

det här kallas glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0