Moasyndrom

Moa om du trodde att du var den enda som lider av ditt syndrom så har du fel, väldigt fel.
Även jag den mycket rutinerade trean har lyckats lägga mina saker på helt fel ställe vid helt fel tidpunkt.
I onsdags morse skulle jag packa in mina rullskidor och stavar i en buss för vi skulle åka till Tosseberg.
För att vinna lite tid så gjorde jag det innan samlingen men men  det fick jag inget för, istället upptäcker jag till min fasa att bussen som jag packade in mina saker i är borta!
Efter att ha klurat lite kommer vi på att skidskyttarna åkte iväg i en buss så vi ringer dem och de har kommit ända till Eksärad med mina skidor i bagaget.
Som tur var kunde jag låna Moas rullskidor så jag kunde vara med och åka lite intervaller.



Nu sitter jag på tåget mot Göteborg för imorgon ska jag tävla i multisport.
Det blir spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0