Moa syndromret??

Hejhej!

Jag blir allt mer säker på att jag lider av något slags syndrom, dock ej Falk-syndrom. I torsdags visade jag två tydliga tecken på detta okända syndrom.

Det första när vi skulle åka hem från Sälen och jag ställt min väska vid bussen för att den skulle packas in. Innan vi skulle åka iväg undrade Maja varför jag ställt min väska där ingen annan ställt sin. Det visade sig att alla andras väskor redan var inpackade och jag ställt min på helt fel sida av bussen. Tack Maja för att du räddade mig!

Andra tecknet på Moa syndrom var när jag och Maja på kvällen cyklade till Konsum för att handla. Efter att vi betalat och var på väg ut kom jag på att jag glömt mina vantar någon stans. Jag sprang tillbaks för att gå igenom hela affären baklänges innan jag hittade vantarna mitt bland bananerna!


Finn ett fel?


Bra jobb!

//Moa

Kommentarer
Postat av: maja, går i trean

hahah vantarna smälter riktigt in bland bananerna.. inte konstigt att du kunde glömma dom där!

2011-09-24 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0