Min egna lilla prins

Varje gång man kommer hem till ulricehamn fins det en liten krabat som pipandes väntar på mig. Han är det virvligaste, roligaste, knäppaste och mest speciella marsvin på denna planet. Dessutom är han fruktansvärt söt. Burrsan börjar bli lite gammal nu, men jag hoppas han hänger i ett tag till! Igår hade jag, mamma, pappa, linus och burre lördagsmys. Vi såg på fångarna på fortet och åt godis. Julia ägde ju på allt! =) så roligt att se!! I eftermiddag åker jag hem. Vänta nu sa jag hem?? Jaja, torsby får kallas hem och ulricehamn hemhem. :) Hoppas ni har det lika bra som jag! KRAM M

här är han min lilla prins. Mitt i hans vita päls ser ni hans rosa små framtassar. Dessutom har han rosa öron! Jag döör vad söt..


Kommentarer
Postat av: anonym

åh hej vad söt han är..!

2011-09-13 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0