LÖRDAG OCH PLUGG

Hejhopp lördag!
Jag har varit och fikat på "stan" med hanna. Jag vägrar att säga byn, det låter ju mycket finare med stan. Sen tog vi en promenad. Sen... nej just det. Jag har inte hunnit med så mycket mer! Vaknade lite innan 11 haha, tror nästan det var rekord. Måste haft sömbrist som sov nästan 12 timmar hmm. Men nu har jag nog tagit igen all sömn som jag missade under veckan hoppas jag..

Men hur som så taggar jag nu för plugg-dag och bak-dag med ettan julia!! Det ska bli SKOJ och nödvändigt =) jag måste ju visa för ettorna att man ska plugga VARJE dag, även på lördagar hehe.. på återseende gott folk! /MAJSAN


Kommentarer
Postat av: Moa, går i tvåan

Jag har nyss gjort klart matte och fysiken, nu väntar endast svenska, engelska, spanska och kemi! Härligt med helg!

2011-09-24 @ 14:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0