Hemma

Idag är jag ensam hem hemma, alltså inte hemma i Torsby utan hemhem. Eller ja, helt ensam är jag inte för lite senare ska min kompis Sara komma hit.

Tänkte skriva ett litet inlägg om hockeyn igår. Det var mitt livs första hockey match och jag och Sandra, mitt lilla fadderbarn, förberedda oss med tights under jeansen mössa, vantar och jacka. Det visade sig lite senare att en ishall visst inte var lika kall som tunneln.

Själva hockeymatchen har jag inte så många kommentarer om men jag tyckte synd om dom spelarna som inte var färjestad för dom fick aldrig någon uppmärksamhet. Det första målet missade jag för att jag var upptagen av att äta på mitt äpple och det andra målet missade jag för att jag konsentrerade mig på mina russin. Sen tror jag det blev 2 mål till och sen straffar. FBK vann i alla fall tillslut efter en lååång match. Kanske var den så lång eftersom dom måste vila och ha pauser hela tiden??
Jaja, det var kul att göra något med allihopa och nu har jag ju sett en hockeymatch också och lärt mig att det inte är så kallt i ishallar!

//Moa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah, nästa gång jag ska på hockey, ska jag inte ha sååå mycket kläder på mig! Men man lär sig av sina misstag, hih :D

2011-09-16 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0