Hej hej

Hejhejhejhej!

Hej! Idag har det varit tisdag, dagen före onsdag och efter måndag. Tisdagar kännetecknas också genom att de är några timmar längre än vanliga dagar. Detta beror dels på att tisdagar börjar med att gå upp klockan 06.00 för att köra morgonstyrka, och avslutas med träning kl 18.00.

Morgonstyrka är styrka man kör innan frukost och efter natten. Morgonstyrka är extra jobbigt. Detta beror på att på morgonstyrkan befinner du dig i ett tillstånd där du ännu inte hunnit vakna, alltså du halvsover.

Jag har ändå överlevt en tisdag till i mitt liv och ska jag sammanfatta dagen i en mening så blir det nog- "Det är tur att min form inte är sämre än mina rullskidor."

Mer om tisdagar och morgonstyrka en annan gång och över till viktigare saker. Jag har fötts med en mycket speciell talang som jag igår testade på mina grannar Elin och Maja. Resultatet blev helt klart över förväntan:


Maja Falks arm.


Elin Torstenssons arm.


Elin Torstenssons svullna fot.

Alla ni som känner för att ni också blir sugna på en tatuering efter att ha sett dessa verk får gärna höra av er för att boka en tid! Gratis!

//Mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0