Fräscht

Hahahahahaha asså jag flippar snart av haha. Diggar alla sköna, fina och seriösa kommentarer vi får på bloggen! Det är SUPERKUL att ni kommenterar! =) senaste som ploppade in var från självaste moa haha och löd:

              "Jag tycker det var riktigt dåligt med de extraordinära kläderna hos vissa idag!!"

Haha, ja du moa det har du nog rätt i, men vi gjorde allt tappra försök ska du veta! För er som inte vet så bestämde vi igår att ha på oss extraaordinära kläder idag. Mitt försök till långkjol avbröts efter att jag höll på att svettas sönder och vägrade ta på mig den svarta kjolen haha..

Har även fått kommentarer att nån inte kan se hela vår blogg, men jag vet inte riktigt varför!? Är ju ingen expert på vare sig datorer eller bloggdesign, men det kanske är datorn det är fel på? Eller så måste jag ändra på nåt i bloggen.. Eller är det fler som bara ser halva bloggen? :)

Har precis kommit tillbaka efter ett SUPERKUL träningspass på rullskidor. Vi körde intervaller i riktigt fint höstväder och äntligen kände jag ingenting i ljumsken!! Wihoo va kul det var och det var jag inte ensam om att tycka tror jag. =) Jag och Julia letade efter en orm på slutet som julia påstod var jättefin, men den hade visst ringlat iväg. Sen har jag även hittat en ny taggning-låt som jag gillar. Här kommer den:

Nu är det dags för att se på hockey med hela skid. Ska bli roooligt! Här kommer en bild på mig med munnen full av mat. Solen skiner in genom fönstret! Love it. /Maja

Kommentarer
Postat av: nyfiken

kan ni inte presentera lite annat folk på skidgymnasiet?

eller varför inte göra en intervjuturné med era vänner liskom?



inte för att ni är tråkiga, hehe... men anyway ;)

2011-09-15 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0