Allt har två sidor

Hejsan! =)
Här kommer en "bra och dåligt-lista" från min katatrofdag idag. Typ en sån som min svenskalärare sa att Robison Kruse gjorde på sin öde ö i början. Jag har liksom inte haft en toppendag direkt..
 
Dåligt: Jag har pissont i armbågen och hela armen efter att ha trillat på dagens cykelpass och tvingats avbryta. Skolsköterskan säger att det säkert tar minst 2-3 veckor innan det slutar göra ont typ och jag kan bara röra min ena arm. Dessutom orkar jag inte mer skador, sjukdomar och skit.
Bra: Jag kan iaf springa med armbågen. Springa är kuligt och det gör mig stark och glad. Dessutom är jag frisk! Sköööönt.
Dåligt: Jag kan inte va med på morgondagens tossebergsintervaller som jag sett fram emot. Jätteroligt. NOOT.
Bra: Jag kan springa löpintervaller istället bara min ljumske är bra. Och jag har längtat efter löpintervaller i veckor nu, så det kommer bli ASKUL!
Dåligt: Jag kan inte vara med på kvällens träningspass på rullskidor. Såna som brukar va stört roliga. Dessutom har jag ingen att hänga med eftersom alla är med på det passet i princip.
Bra: Jag kan få gjort något annat som jag egentligen inte hade hunnit. Typ ringa in och boka körlektion. Eller baka och dricka varm oboy. Eller fixa bloggdesignen på vår lilla fina blogg. Dessutom kommer min syster snart hem från sitt pass så jag kan gå bort till henne. :)
Dåligt: Jag har disk som måste diskas.
Bra: Jag har tid så jag hinner diska min disk! :)

Nu vet ni lite om min dag! Kommentarer som sades under dagen var bland annat:
"JAG HATAR CYKLING" - skreks av mig när jag trillat av cykeln och legat och gråtit i några minuter för det kändes som armbågen gått ur led.
"Herregud vilken dag.." - sagt av stina vilket resulterade i gapskratt.
"Life doesn´t suck. YOU do." - hahaha sagt av stina till mig efter under katastrof-dagen. Var menat som något positivt, men blev fel haha..

Hoppas ni har haft en tusen gånger bättre dag än min dag! :) Kram en lite ledsen maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0