En berg och dalbana-dag

Hej!
Dagen började med fysikprov. Det sög. På riktigt. Dålig start på dagen alltså. Ofrivilligt deppande i några timmar, men nu är har humöret blivit bättre! =) Sitter och pluggar. Skriver ett tal på engelskan, där jag bäddar för succé efter ett inte ha gjort ett dugg på dom senaste engelskalektionerna haha. Men nu är jag på g igen! Försöker sänka kraven på mig själv i skolan. Det går inte alltid strålande men framåt iaf! =) man blir bra på det man tränar som en klok ojala sa..

Det konstigaste på hela eftermiddagen är att jag har GLÖMT att äta!! Inte lunch då såklart, men efter det. Jag brukar vara hungrig JÄMT, och då menar jag jämt. Men eftersom jag inte varit hungrig (tror jag!?) så har jag glömt av att äta. Mystiskt! Så nu proppade jag i mig två mackor och ett glas blåbärssoppa. Har också storhandlat på Toria så att emilies mage inte kommer behöva svälta. Köpte min favoritglass dessutom. Yammmi!! Det var min dag för er som ville läsa :) Hoppas ni har det bra! Kram Maja

världens godaste glass! ICAs Trippel Chokladrippel it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0