Torsby igen!

Efter en fin helg hemhemma med hård träning slog jag mig samman med min x-sambo Josefin på tåget. Tillsammans med Josse och ett solsidan avsnitt gick resan hem till Torsby snabbt!
Senare blev det även en cykeltur till Toria för lite shopping. Dagens köp går till Josefin som köpte mördad kyckling, lite senare upptäckte vi att det var "mörad" kyckling. Förutom mörad (eller mördad) kyckling blev det många andra fina köp.
När vi kom hem så gjorde vi fruktsallad och glass som var superdupersupergott!
Så här ser vi ut, om det är någon som undrar!



//Mos


Kommentarer
Postat av: Lotta

josse ser ut som om hon just bevittnat kycklingmordet!

2011-10-16 @ 21:59:49
Postat av: majabaja

ååå jag blir så glad när jag ser att ni har bloggat mina allra bästa grannar :D och att ni är så snygga gör ju inte saken sämre direkt!

2011-10-16 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0