Snart kommer tomten alla barn!!

Hej!
Idag har varit en bra dag. Jag och Matilda har skapat julstämning på hög nivå genom att baka julgodis, ätit pepparkakor och lyssna på julmusik. Man får börja i tid om man ska hinna med allt tycker vi! =) sen tog vi fina höstbilder!

Sen har jag även hunnit vara på måndagsträningen. Det var bland det svettigaste jag gjort på länge. Sen klev jag in i duschen hemma utan att tvätta håret. Satte mig vid bordet och skulle äta & insåg att jag var ju skitsvettig om håret. FRÄSCHT! Så jag fick allt kliva in i duschen igen hehe.. lite kul sådär! Detta skedde enbart för att jag tycker det är så tråkigt att duscha. Det tar bara tid ju.. Det enda som är kul är när håret är nyduschat och man är fräsch, eller när man står i duschen på skid och sjunger för fulla halsar med julia ;D

skid-häng för några veckor sedan! /kram maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0