PMS

Hej!
Idag har jag varit på halkkörning. Jag är inte på så bra humör just nu. Kanske beror på att mina drömmar som slirande rallyförare gick i kras suck.. Men här kommer lite tankar från dagen. =)

Min körlärare var sur, han hade en dålig dag alltså. Det märktes hehe..
Jag gasade på när ingen såg eftersom det var tråkigt att åka långsamt hela tiden.
Jag halkade mest av alla. Snurrade hit och dit, runt i cirklar varv efter varv. Men det var ganska kul. Okej, jag fick lite utbrott i bilen då och då, men det var kul ibland.

Min kropp är sliten. Imorgon är det brutallopp. 11 km upp och ner. Hej och hå, vi får se hur det blir med saken, men jag krigar på oavsett! =) Hoppas ni fina läsare mår bra! Och förlåt pappa för att jag fick utbrott i telefonen igår! Det var inte meningen.. Kram majsen

här är en bild på burres grav. sitter en liten tofs av hans päls mitt på som ni ser. fint!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0